Психологічне консультування у сфері освіти |
Зміст ВСТУП РОЗДІЛ І. ТЕОРЕТИЧНІ ЗАСАДИ ПРОБЛЕМИ ПСИХОЛОГІЧНОГО КОНСУЛЬТУВАННЯ У СФЕРІ ОСВІТИ 1.1. Зміст поняття “психологічне консультування” у різноманітних наукових підходах 1.2. Професійні вимоги до практикуючого психолога необхідні для надання ефективної консультативної допомоги у сфері освіти РОЗДІЛ ІІ. ЕКСПЕРИМЕНТАЛЬНЕ ДОСЛІДЖЕННЯ ОСОБЛИВОСТІ РОЗВИТКУ ОСОБИСТОСТІ ВАЖКОВИХОВУВАНИХ ПІДЛІТКІВ ТА ОСОБЛИВОСТІ КОНСУЛЬТАТИВНОЇ РОБОТИ З НИМИ 2.1. Методи, методики та організація дослідження 2.2. Дослідно-експериментальна робота з корекції девіантної поведінки підлітків засобами консультативної та корекційно-розвивальної роботи 2.3. Узагальнення результатів дослідно-експериментальної роботи ВИСНОВКИ СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ ДОДАТКИ Загальна кількість сторінок - 75 Курсові роботи з Психології |
< Попередня | Наступна > |
---|