Пасивність та її корекція у дітей дошкільного віку |
Зміст ВСТУП РОЗДІЛ І. ТЕОРЕТИЧНІ ЗАСАДИ ПРОБЛЕМИ ПАСИВНОЇ ПОВЕДІНКИ ТА ЇЇ КОРЕКЦІЇ У ДІТЕЙ ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ 1.1. Проблема пасивної поведінки у різноманітних наукових підходах 1.2. Вікова характеристика поведінки старших дошкільників та аналіз ефективних шляхів формування узагальнених уявлень про соціально схвалювальні та неприйнятні форми і засоби самовираження РОЗДІЛ ІІ. ЕКСПЕРИМЕНТАЛЬНЕ ДОСЛІДЖЕННЯ ОСОБЛИВОСТЕЙ ПОВЕДІНКИ ДІТЕЙ В ЕКСТРЕМАЛЬНИХ КОНФЛІКТНИХ СИТУАЦІЯХ ТА УМОВИ КОРЕКЦІЇ ПОВЕДІНКИ ДОШКІЛЬНИКІВ 2.1. Констатувальний експеримент 2.2. Формувальний експеримент 2.3. Контрольний експеримент ВИСНОВКИ СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ ДОДАТКИ Загальна кількість сторінок - 54 Курсові роботи з Психології |
< Попередня | Наступна > |
---|