Особливості психічних станів у дітей старшого дошкільного віку і молодших школярів |
Зміст ВСТУП РОЗДІЛ І. ТЕОРЕТИЧНІ ЗАСАДИ ПРОБЛЕМИ ОСОБЛИВОСТЕЙ ПСИХІЧНИЙ СТАНІВ У ДІТЕЙ СТАРШОГО ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ І МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ 1.1. Проблема психічних станів особистості у різноманітних наукових підходах 1.2. Психологічні особливості психічних станів у дітей старшого дошкільного і молодшого шкільного віку 1.2.1. Вікові особливості саморегуляції психічних станів на етапі старшого дошкільного віку 1.2.2. Особливості психічних станів у дітей молодшого шкільного віку 1.3. Фактори, що впливають на психічні стани дітей РОЗДІЛ ІІ. ЕКСПЕРИМЕНТАЛЬНЕ ДОСЛІДЖЕННЯ ВІКОВИХ ОСОБЛИВОСТЕЙ ДИНАМІКИ ПСИХІЧНИХ СТАНІВ ДІТЕЙ СТАРШОГО ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ І МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ 2.1. Опис методик дослідження 2.2. Результати дослідження та їх аналіз ВИСНОВКИ СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ ДОДАТКИ Загальна кількість сторінок - 48 Курсові роботи з Психології |
< Попередня | Наступна > |
---|