Особистість вчителя початкових класів та його вплив на бажання учнів вчитись |
Зміст Розділ І. Теоретичні засади проблеми впливу особистості вчителя початкових класів на бажання учнів вчитись 1.1. Визначення поняття “особистість вчителя” у різноманітних наукових підходах 1.2. Модель особистості сучасного вчителя в контексті модернізації педагогічної освіти 1.3. Педагогічна майстерність вчителя початкових класів у контексті впливу на мотивацію навчання учнів Розділ ІІ. Методики діагностики рівня педагогічної майстерності вчителів початкової школи 2.1. Методи та методики дослідження 2.2. Результати аналізу особливостей педагогічної майстерності вчителів початкових класів Висновки Список використаної літератури Загальна кількість сторінок - 45 Курсові роботи з Психології |
< Попередня | Наступна > |
---|