Діагностика особливостей уваги школярів |
Зміст Вступ Розділ І. Теоретичні основи співвідношення властивостей уваги у молодшому шкільному віці 1.1. Проблема уваги у різноманітних наукових підходах 1.2. Вікові особливості розвитку уваги молодших школярів Розділ ІІ. Експериментальне дослідження особливостей уваги у молодшому шкільному віці 2.1. Особливості психодіагностики дітей молодшого шкільного віку 2.2. Методи та методики дослідження 2.3. Результати експериментального дослідження та їх аналіз Розділ ІІІ. Особливості корекційно-розвивальної роботи психолога з метою розвитку уваги молодших школярів 3.1. Загальна характеристика корекційно-розвивальної роботи 3.2. Корекційно-розвивальні вправи для розвитку уваги учнів Висновки Список використаних джерел і літератури Додатки Загальна кількість сторінок - 61 Курсові роботи з Психології |
< Попередня | Наступна > |
---|