Формування духовних потреб молодших школярів засобами народознавства |
Зміст ВСТУП РОЗДІЛ І. ТЕОРЕТИЧНІ ЗАСАДИ ПРОБЛЕМИ ФОРМУВАННЯ ДУХОВНИХ ПОТРЕБ МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ ЗАСОБАМИ НАРОДОЗНАВСТВА 1.1. Проблема розвитку духовності школярів у різноманітних наукових підходах 1.2. Формування духовних аспектів молодших школярів у процесі вивчення народознавства 1.3. Зміст, форми і методи ефективного використання народознавства як засобу формування духовних потреб та морально-етичних цінностей в учнів 1-4 класів 1.4. Формування духовної культури молодших школярів у сім’ї в контексті використання засобів народознавства Висновки до першого розділу РОЗДІЛ ІІ. ЕКСПЕРИМЕНТАЛЬНЕ ДОСЛІДЖЕННЯ СФОРМОВАНОСТІ ДУХОВНО-МОРАЛЬНИХ ЦІННОСТЕЙ МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ ЗАСОБАМИ НАРОДОЗНАВСТВА 2.1. Виявлення особливостей розвитку духовно-моральних цінностей в учнів 1-4 класів 2.2. Програма формування духовно-моральних цінностей молодших школярів засобами народознавства 2.3. Підсумковий аналіз результатів експериментальних досліджень Висновки до другого розділу ВИСНОВКИ СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ ДОДАТКИ Загальна кількість сторінок - 81 Курсові роботи з Педагогіки |
< Попередня | Наступна > |
---|
Всі курсові роботи є в наявності і можуть бути надіслані Вам в будь-який час! |
---|
ПІСЛЯ ПРИДБАННЯ, РОБОТИ БУДУТЬ ВІДРАЗУ ПРИХОВАНІ НА САЙТІ НА 1 РІК ЩОБ НЕ ВИНИКЛИ СУМНІВИ ЩОДО НАЯВНОСТІ ТА ОТРИМАННЯ РОБОТИ - МОЖЛИВА ОПЛАТА ЧАСТИНАМИ Вартість курсових робіт, що викладені на сайті - 500 гривень. Зв'язатись з автором можна за телефоном (096)9848478 (Київстар) |