Методика використання ігрових прийомів на уроках "Я і Україна" в початкових класах |
Зміст ВСТУП РОЗДІЛ І. ТЕОРЕТИЧНІ ЗАСАДИ ВИКОРИСТАННЯ ІНТЕРАКТИВНИХ ФОРМ І МЕТОДІВ НАВЧАННЯ НА УРОКАХ З КУРСУ “Я І УКРАЇНА” 1.1. Соціально-історичний аспект розвитку інтерактивних методів навчання 1.2. Сутність інтерактивних методів навчання 1.3. Педагогічна роль інтерактивних методів навчання в процесі вивчення курсу “Я і Україна” 1.4. Психолого-педагогічні умови ефективності використання інтерактивних методів навчання у процесі вивчення курсу “Я і Україна” РОЗДІЛ ІІ. МЕТОДИКА ВИКОРИСТАННЯ ІГРОВИХ ПРИЙОМІВ НА УРОКАХ “Я І УКРАЇНА” В ПОЧАТКОВИХ КЛАСАХ 2.1. Використання гри на уроках курсу “Я і Україна” як ефективна умова формування соціальної поведінки учнів 2.2. Досвід роботи щодо використання ігрових технологій на уроках курсу “Я і Україна” 2.3. Аналіз наявного стану розвитку пізнавальних інтересів учнів початкових класів ВИСНОВКИ СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ ДОДАТКИ Загальна кількість сторінок - 73 Курсові роботи з Педагогіки |
< Попередня | Наступна > |
---|
Всі курсові роботи є в наявності і можуть бути надіслані Вам в будь-який час! |
---|
ПІСЛЯ ПРИДБАННЯ, РОБОТИ БУДУТЬ ВІДРАЗУ ПРИХОВАНІ НА САЙТІ НА 1 РІК ЩОБ НЕ ВИНИКЛИ СУМНІВИ ЩОДО НАЯВНОСТІ ТА ОТРИМАННЯ РОБОТИ - МОЖЛИВА ОПЛАТА ЧАСТИНАМИ Вартість курсових робіт, що викладені на сайті - 500 гривень. Зв'язатись з автором можна за телефоном (096)9848478 (Київстар) |