Методика аналізу та прогнозування мети навчання |
Зміст ВСТУП РОЗДІЛ І. ТЕОРЕТИЧНІ ЗАСАДИ ПРОБЛЕМИ МЕТИ НАВЧАННЯ 1.1. Проблема мети і цілей навчання у різноманітних наукових підходах 1.2. Категорії вираження цілей навчання 1.2.1. Знання — як категорія вираження цілей навчання 1.2.2. Уміння і навички як категорії вираження цілей навчання 1.2.3. Досвід творчої діяльності як категорія вираження цілей навчання 1.2.4. Емоційно-оцінне ставлення людини до навколишньої дійсності як категорія вираження цілей навчання РОЗДІЛ ІІ. ХАРАКТЕРИСТИКА МЕТОДИКИ АНАЛІЗУ ТА ПРОГНОЗУВАННЯ МЕТИ НАВЧАННЯ 2.1. Проблема підготовки суб’єктів навчально-виховного процесу до експертного оцінювання як виду педагогічної діяльності в системі методичної роботи школи у контексті аналізу досягнення цілей навчання 2.2. Теоретико-прикладні аспекти здійснення експертного оцінювання результатів навчальної діяльності учнів 2.3. Моніторингова експертиза сучасного уроку 2.4. Технологія педагогічного аналізу навчального процесу та концептуальні засади її створення ВИСНОВКИ СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ Загальна кількість сторінок - 63 Курсові роботи з Педагогіки |
< Попередня | Наступна > |
---|
Всі курсові роботи є в наявності і можуть бути надіслані Вам в будь-який час! |
---|
ПІСЛЯ ПРИДБАННЯ, РОБОТИ БУДУТЬ ВІДРАЗУ ПРИХОВАНІ НА САЙТІ НА 1 РІК ЩОБ НЕ ВИНИКЛИ СУМНІВИ ЩОДО НАЯВНОСТІ ТА ОТРИМАННЯ РОБОТИ - МОЖЛИВА ОПЛАТА ЧАСТИНАМИ Вартість курсових робіт, що викладені на сайті - 500 гривень. Зв'язатись з автором можна за телефоном (096)9848478 (Київстар) |