Казка як засіб розвитку зв’язного мовлення у дітей молодшого та середнього дошкільного віку |
Зміст Вступ Розділ І. Теоретичні засади проблеми розвитку зв’язного мовлення дошкільників 1.1. Лінгводидактична та психологічна природа зв’язного мовлення 1.2. Аналіз психологічних й психолінгвістичних підходів до проблеми розвитку зв’язного мовлення дітей дошкільного віку 1.3. Вікові особливості мовленнєвого розвитку дітей молодшого та середнього дошкільного віку Розділ ІІ. Методика розвитку зв’язного мовлення дітей молодшого та середнього дошкільного віку засобами казки 2.1. Жанрова й сюжетно-композиційна своєрідність казок 2.1.1. Поняття казки у літературознавстві та фольклористиці 2.1.2. Класифікація казок у процесі їх історичного поділу 2.2. Ефективні методи та прийоми використання фантастичних казок у контексті розвитку зв’язного мовлення дошкільників 2.3. Театралізовані ігри як засіб розвитку зв’язного мовлення молодшого та середнього дошкільного віку 2.3.1. Залучення дітей до театрально-ігрової діяльності 2.3.2. Організація лялькового театру у дитячому садку 2.4. Дослідження рівня розвитку зв’язного мовлення дошкільників Висновки Список використаної літератури Додатки Загальна кількість сторінок - 70 Курсові роботи з Педагогіки |
< Попередня | Наступна > |
---|
Всі курсові роботи є в наявності і можуть бути надіслані Вам в будь-який час! |
---|
ПІСЛЯ ПРИДБАННЯ, РОБОТИ БУДУТЬ ВІДРАЗУ ПРИХОВАНІ НА САЙТІ НА 1 РІК ЩОБ НЕ ВИНИКЛИ СУМНІВИ ЩОДО НАЯВНОСТІ ТА ОТРИМАННЯ РОБОТИ - МОЖЛИВА ОПЛАТА ЧАСТИНАМИ Вартість курсових робіт, що викладені на сайті - 500 гривень. Зв'язатись з автором можна за телефоном (096)9848478 (Київстар) |