Гра на уроках курсу "Я і Україна" як засіб формування соціальної поведінки молодших школярів |
Зміст ВСТУП РОЗДІЛ І. ТЕОРЕТИЧНІ ЗАСАДИ ПРОБЛЕМИ ВИКОРИСТАННЯ ІГОР У НАВЧАЛЬНО-ВИХОВНОМУ ПРОЦЕСІ 1.1. Розуміння сутності гри у різноманітних наукових підходах 1.2. Вплив ігрової діяльності на розвиток особистості дітей молодшого шкільного віку РОЗДІЛ ІІ. МЕТОДИКА ВИКОРИСТАННЯ ГРИ НА УРОКАХ КУРСУ “Я І УКРАЇНА” У КОНТЕКСТІ ФОРМУВАННЯ СОЦІАЛЬНОЇ ПОВЕДІНКИ МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ 2.1. Використання гри на уроках курсу “Я і Україна” як ефективна умова формування соціальної поведінки учнів 2.2. Досвід роботи щодо використання ігрових технологій на уроках курсу “Я і Україна” у контексті проблеми дослідження 2.3. Діагностика рівня сформованості розуміння моралі як регулятора соціальної поведінки учнів молодшого шкільного віку ВИСНОВКИ СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ ДОДАТКИ Загальна кількість сторінок - 57 Курсові роботи з Педагогіки |
< Попередня | Наступна > |
---|
Всі курсові роботи є в наявності і можуть бути надіслані Вам в будь-який час! |
---|
ПІСЛЯ ПРИДБАННЯ, РОБОТИ БУДУТЬ ВІДРАЗУ ПРИХОВАНІ НА САЙТІ НА 1 РІК ЩОБ НЕ ВИНИКЛИ СУМНІВИ ЩОДО НАЯВНОСТІ ТА ОТРИМАННЯ РОБОТИ - МОЖЛИВА ОПЛАТА ЧАСТИНАМИ Вартість курсових робіт, що викладені на сайті - 500 гривень. Зв'язатись з автором можна за телефоном (096)9848478 (Київстар) |