Використання народознавства в дошкільному закладі |
Зміст Вступ Розділ І. Теоретичні засади проблеми використання народознавства в дошкільному закладі 1.1. Проблема використання ідей української народної педагогіки в ЗДО у різноманітних наукових підходах 1.2. Стан використання засобів дошкільної народної педагогіки в умовах сучасних ЗДО на основі аналізу чинних й альтернативних програм виховання і навчання дітей дошкільного віку Розділ ІІ. Ефективні методи та прийоми використання народознавства в освітньому процесі ЗДО 2.1. Фольклор як засіб розвитку рідного мовлення і комунікативних умінь і навичок у дітей дошкільного віку 2.2. Виховання моральних почуттів у старшого дошкільника засобами української народної казки 2.2.1. Класифікація, зміст та структура казок як засобу морального виховання дітей 2.2.2. Методика створення вербальних виховних ситуацій за змістом українських народних казок у роботі з дітьми старшого дошкільного віку в контексті морального виховання 2.3. Методика використання фольклору в процесі ознайомлення дошкільників з природою 2.3.1. Значення усної народної творчості у вихованні підростаючої особистості 2.3.2. Використання українського фольклору у процесі ознайомлення з об’єктами живої природи в контексті розвитку пізнавальних інтересів дошкільників Висновки Список використаної літератури Додатки Загальна кількість сторінок - 72 Курсові роботи з Педагогіки |
< Попередня | Наступна > |
---|
Всі курсові роботи є в наявності і можуть бути надіслані Вам в будь-який час! |
---|
ПІСЛЯ ПРИДБАННЯ, РОБОТИ БУДУТЬ ВІДРАЗУ ПРИХОВАНІ НА САЙТІ НА 1 РІК ЩОБ НЕ ВИНИКЛИ СУМНІВИ ЩОДО НАЯВНОСТІ ТА ОТРИМАННЯ РОБОТИ - МОЖЛИВА ОПЛАТА ЧАСТИНАМИ Вартість курсових робіт, що викладені на сайті - 500 гривень. Зв'язатись з автором можна за телефоном (096)9848478 (Київстар) |