Використання бесіди як методу навчання на уроках "Я і Україна" |
Зміст ВСТУП РОЗДІЛ І. ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНІ ЗАСАДИ ЕФЕКТИВНОЇ БЕСІДИ НА УРОЦІ 1.1. Загальна характеристика спілкування, що є складним багатоплановим процесом встановлення та розвитку контактів між людьми 1.2. Етапи організації бесіди на уроках як одного з видів спільної діяльності школярів і вчителя РОЗДІЛ ІІ. МЕТОДИКА ВИКОРИСТАННЯ БЕСІДИ ЯК МЕТОДУ НАВЧАННЯ НА УРОКАХ “Я І УКРАЇНА” 2.1. Види бесіди за рівнем пізнавальної самостійності учнів 2.1.1. Репродуктивна бесіда 2.1.2. Евристична бесіда 2.2. Вимоги до запитань на уроках з курсу “Я і Україна” освітньої галузі “Людина і світ” 2.3. Види запитань у бесіді 2.4. Формування у молодших школярів умінь відповідати на запитання ВИСНОВКИ СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ ДОДАТКИ Загальна кількість сторінок - 53 Курсові роботи з Педагогіки |
< Попередня | Наступна > |
---|
Всі курсові роботи є в наявності і можуть бути надіслані Вам в будь-який час! |
---|
ПІСЛЯ ПРИДБАННЯ, РОБОТИ БУДУТЬ ВІДРАЗУ ПРИХОВАНІ НА САЙТІ НА 1 РІК ЩОБ НЕ ВИНИКЛИ СУМНІВИ ЩОДО НАЯВНОСТІ ТА ОТРИМАННЯ РОБОТИ - МОЖЛИВА ОПЛАТА ЧАСТИНАМИ Вартість курсових робіт, що викладені на сайті - 500 гривень. Зв'язатись з автором можна за телефоном (096)9848478 (Київстар) |