Шляхи удосконалення навчально-виховного процесу в початковій школі |
Зміст ВСТУП РОЗДІЛ І. ТЕОРЕТИЧНІ ЗАСАДИ ПРОБЛЕМИ УДОСКОНАЛЕННЯ НАВЧАЛЬНО-ВИХОВНОГО ПРОЦЕСУ В ПОЧАТКОВІЙ ШКОЛІ 1.1. Проблема удосконалення навчально-виховного процесу в контексті розвитку пізнавальних інтересів учнів у різноманітних наукових підходах 1.2. Психолого-педагогічні умови формування пізнавального інтересу учнів молодшого шкільного віку Висновки до першого розділу РОЗДІЛ ІІ. ЕФЕКТИВНІ ШЛЯХИ УДОСКОНАЛЕННЯ НАВЧАЛЬНО-ВИХОВНОГО ПРОЦЕСУ В ПОЧАТКОВІЙ ШКОЛІ 2.1. Проблемне навчання як засіб активізації пізнавальних інтересів учнів на уроках 2.2. Ефективні шляхи та методи здійснення диференційованого підходу в процесі навчання учнів початкових класів 2.2.1. Диференційований підхід до комунікативно-мовленнєвого розвитку школярів на уроках читання 2.2.2. Способи диференціювання навчальної роботи молодших школярів на уроках математики 2.2.3. Формування графічних знань і умінь в учнів початкових класів на уроках трудового навчання з використанням диференційовано-індивідуального підходу засобами інформаційних технологій 2.3. Методика впровадження комп’ютерно-орієнтованих методик навчання у практику початкової школи в контексті проблеми дослідження 2.3.1. Види мультимедійних технологій та доцільність використання мультимедіа в початковій ланці освіти 2.3.2. Застосування сучасних інформаційних технологій у початковій школі як ефективний засіб активного і свідомого засвоєння учнями навчального матеріалу та оволодіння елементами комп’ютерної грамотності 2.3.3. Фактори, що зумовлюють доцільність використання комп’ютера в дидактичних ситуаціях у контексті стану сучасного розвитку інформаційних технологій і досвіду впровадження комп’ютера в освіту 2.3.4. Позитивний вплив діяльності з комп'ютером на інтелектуальний розвиток молодших школярів Висновки до другого розділу РОЗДІЛ ІІІ. ДОСЛІДНО-ЕКСПЕРИМЕНТАЛЬНА ПЕРЕВІРКА ЕФЕКТИВНОСТІ УДОСКОНАЛЕННЯ НАВЧАЛЬНО-ВИХОВНОГО ПРОЦЕСУ В ПОЧАТКОВІЙ ШКОЛІ 3.1. Перспективний досвід удосконалення навчально-виховного процесу 3.2. Методика та результати дослідження ефективності впровадження комп’ютера у навчальний процес у контексті розвитку пізнавальних інтересів учнів Висновки до третього розділу ВИСНОВКИ СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ ДОДАТКИ Загальна кількість сторінок - 124 Дипломні роботи з Педагогіки |
< Попередня | Наступна > |
---|
Всі дипломні роботи є в наявності і можуть бути надіслані Вам в будь-який час! |
---|
ПІСЛЯ ПРИДБАННЯ, РОБОТИ БУДУТЬ ВІДРАЗУ ПРИХОВАНІ НА САЙТІ НА 1 РІК ЩОБ НЕ ВИНИКЛИ СУМНІВИ ЩОДО НАЯВНОСТІ ТА ОТРИМАННЯ РОБОТИ - МОЖЛИВА ОПЛАТА ЧАСТИНАМИ Вартість дипломних робіт, що викладені на сайті - 1000 гривень. Зв'язатись з автором можна за телефоном (096)9848478 (Київстар) |