Зміст (Основи шкільного виховання (І.О.Трухін, О.Т.Шпак)) |
ЗМІСТ ВСТУП РОЗДІЛ І. ПЕДАГОГ ЯК ВИХОВАТЕЛЬ 1. Загальна характеристика мети та сучасних проблем виховання 2. Вимоги до особистості педагога як вихователя 3. Культура педагогічного спілкування РОЗДІЛ II. МЕТОДИ ВИХОВНОГО ВПЛИВУ ПЕДАГОГА НА ВИХОВАНЦІВ 1. Методи формування свідомості вихованців 2. Методи стимулювання доцільної активності вихованців 3. Методи організації діяльності вихованців 4. Методи організації самовиховання учнів РОЗДІЛ III. ВИКОРИСТАННЯ ВПЛИВУ ГРУПИ НА ВИХОВАНЦІВ 1. Принцип “паралельної дії” та шляхи його реалізації 2. Найбільш відомі сучасні дитячо-юнацькі організації України РОЗДІЛ IV. ВИХОВНА РОБОТА З УЧНЯМИ РІЗНИХ ВІКОВИХ ГРУП 1. Виховна робота з молодшими школярами 2. Виховна робота з учнями середнього шкільного віку 3. Виховна робота зі старшокласниками СЛОВНИК НАЙВАЖЛИВІШИХ ПОНЯТЬ, ЯКІ ВИКОРИСТОВУЮТЬСЯ У ПОСІБНИКУ БІБЛІОГРАФІЯ Всі опубліковані на сайті матеріали належать їх авторам. Матеріали розміщено виключно для ознайомлення. Копіювання та використання інформації суворо заборонено.
|