Сучасна концепція розвитку корекційного навчання осіб з порушенням інтелекту |
Зміст Вступ Розділ І. Теоретичні засади розвитку корекційного навчання осіб з порушенням інтелекту 1.1. Аналіз наукових досліджень з проблеми сутності корекційно-розвивального навчання у спеціальному освітньому закладі 1.2. Визначення та класифікація розумової відсталості 1.3. Характеристика клієнтів з розумовою відсталістю Розділ ІІ. Методика корекційного навчання осіб з порушенням інтелекту 2.1. Зміст та методи реабілітаційної та корекційної роботи з дітьми з розумовою відсталістю 2.2. Ефективні умови корекційної спрямованості трудового навчання дітей з недоліками інтелекту 2.2.1. Корекційне завдання трудового навчання у спеціальному закладі 2.2.2. Психологічний зміст трудового навчання дітей з недоліками інтелекту 2.2.3. Індивідуальний та диференційований підходи у процесі трудового навчання як ефективна умова формування індивідуального стилю діяльності дітей 2.2.4. Психолого-педагогічні умови забезпечення корекційної спрямованості трудового навчання у спеціальному закладі Розділ III. Експериментальне дослідження умов організації роботи з розумово відсталими дітьми 3.1. Аналіз вивчення громадської думки щодо статусу розумово відсталих дітей у суспільстві 3.2. Дослідження рис характеру розумово відсталих дітей 3.3. Діагностика проєктивної діяльності дітей з розумовою недостатністю 3.4. Рекомендації педагогам, щодо дітей з інтелектуальними вадами Висновки Список використаної літератури Додатки Загальна кількість сторінок - 85 Курсові роботи з Дефектології |
< Попередня | Наступна > |
---|
Всі курсові роботи є в наявності і можуть бути надіслані Вам в будь-який час! |
---|
ПІСЛЯ ПРИДБАННЯ, РОБОТИ БУДУТЬ ВІДРАЗУ ПРИХОВАНІ НА САЙТІ НА 1 РІК ЩОБ НЕ ВИНИКЛИ СУМНІВИ ЩОДО НАЯВНОСТІ ТА ОТРИМАННЯ РОБОТИ - МОЖЛИВА ОПЛАТА ЧАСТИНАМИ Вартість курсових робіт, що викладені на сайті - 500 гривень. Зв'язатись з автором можна за телефоном (096)9848478 (Київстар) |