Методика вивчення віршованих творів у початкових класах |
Зміст Вступ Розділ І. Психолого-педагогічні основи початкового навчання рідної мови Розділ ІІ. Методика вивчення віршованих творів у початкових класах 2.1. Про роботу зі скоромовкою 2.2. Розвиток метафоричності мовлення молодших школярів засобами використання літературних загадок 2.3. Формування творчих здібностей молодших школярів під час роботи на віршованими творами на уроках рідної мови 2.4. Методика вивчення віршованих творів у контексті навчання виразного читання молодших школярів 2.5. Особливості вивчення ліричних творів на уроках українського читання в початкових класах Висновки Список використаної літератури Додатки Загальна кількість сторінок - 54 Курсові роботи з Методики викладання української мови та читання |
< Попередня | Наступна > |
---|