Прийоми розвитку мовлення і мислення молодших школярів у період навчання грамоти |
Зміст Вступ Розділ І. Теоретичні засади розвитку мовлення і мислення молодших школярів у навчально-виховному процесі 1.1. Проблема розвитку мовлення молодших школярів у різноманітних наукових підходах 1.2. Розвиток мислення учнів молодшого шкільного віку у дослідженнях зарубіжних та вітчизняних вчених Розділ ІІ. Аналіз ефективних прийомів та методів розвитку мовлення і мислення молодших школярів у період навчання грамоти 2.1. Прийоми розвитку мовлення молодших школярів на уроках навчання грамоти 2.1.1. Вікові особливості розвитку мовлення учнів молодшого шкільного віку 2.1.2. Методи розвитку усного мовлення молодших школярів у процесі навчання грамоти 2.1.3. Використання дидактичних ігор на уроках навчання грамоти як ефективна умова розвитку мовлення першокласників 2.2. Прийоми розвитку мислення молодших школярів у період навчання грамоти 2.2.1. Вікові особливості розвитку мислення молодших школярів 2.2.2. Ефективні шляхи формування та розвитку логічного мислення молодших школярів в період навчання грамоти 2.2.3. Розвиток наочно-образного мислення у молодшому шкільному віці за допомогою розвиваючих вправ Висновки Список використаної літератури Додатки Загальна кількість сторінок - 88 Курсові роботи з Методики викладання української мови та читання |
< Попередня | Наступна > |
---|