Формування орфографічної грамотності учнів початкових класів на уроках української мови |
Зміст ВСТУП РОЗДІЛ 1. Формування орфографічної грамотності в молодших школярів як педагогічна проблема 1.1. Аналіз проблеми дослідження в психолого-педагогічній та методичній літературі 1.2. Теоретичні заходи формування орфографічної грамотності учнів початкової школи 1.2.1. Типи орфографічних помилок і шляхи їх усунення 1.2.2. Види орфографічних вправ і вимоги виконання на уроках української мови 1.3. Технологія досліджуваної проблеми в практиці роботи вчителів початкової школи Висновки до розділу 1 РОЗДІЛ 2. Шляхи підвищення ефективності формування умінь, знань та навичок орфографічного письма в учнів початкових класів на уроках української мови 2.1. Експериментальна методика роботи з формування орфографічної грамотності в молодших школярів 2.2. Аналіз ефективності запропонованої методики Висновки до розділу 2 ЗАГАЛЬНІ ВИСНОВКИ ДОДАТКИ СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ Загальна кількість сторінок - 100 Курсові роботи з Методики викладання української мови та читання |
< Попередня | Наступна > |
---|
Всі дипломні роботи є в наявності і можуть бути надіслані Вам в будь-який час! |
---|
ПІСЛЯ ПРИДБАННЯ, РОБОТИ БУДУТЬ ВІДРАЗУ ПРИХОВАНІ НА САЙТІ НА 1 РІК ЩОБ НЕ ВИНИКЛИ СУМНІВИ ЩОДО НАЯВНОСТІ ТА ОТРИМАННЯ РОБОТИ - МОЖЛИВА ОПЛАТА ЧАСТИНАМИ Вартість дипломних робіт, що викладені на сайті - 1000 гривень. Зв'язатись з автором можна за телефоном (096)9848478 (Київстар) |