Робота над оповіданнями в початкових класах |
Зміст Вступ Розділ І. Теоретичні засади розвитку зв’язного мовлення на уроках рідної мови в початкових класах 1.1. Проблема розвитку зв’язного мовлення у різноманітних наукових дослідженнях 1.2. Вихідні позиції методики розвитку зв'язного мовлення 1.3. Загальні закономірності розвитку мовлення 1.4. Основні напрями і принципи роботи над зв’язним мовленням Розділ ІІ. Методика роботи над оповіданнями в початкових класах 2.1. Особливості підготовчої роботи до написання твору 2.2. Навчання молодших школярів будувати тексти-міркування 2.2.1. Формування у дітей поняття про текст та усвідомлення його суттєвих ознак 2.2.2. Формування у молодших школярів умінь використовувати засоби зв’язного тексту 2.3. Система роботи над формуванням в учнів умінь редагувати власні письмові висловлювання Висновки Список використаної літератури Додатки Загальна кількість сторінок - 70 Курсові роботи з Методики викладання української мови та читання |
< Попередня | Наступна > |
---|