Методи соціально-педагогічної діагностики адаптації дітей з обмеженими функціональними можливостями до умов інклюзивного навчання |
Зміст Вступ Розділ І. Теоретичний аналіз проблеми адаптації дітей з особливими потребами до умов інклюзивного навчання 1.1. Історичний розвиток проблеми суспільної допомоги людям із обмеженими функціональними можливостями 1.2. Інклюзивне навчання як основний напрямок соціальної адаптації дітей із обмеженими функціональними можливостями в умовах освітнього закладу Розділ ІІ. Аналіз методів соціально-педагогічної діагностики адаптації дітей з обмеженими функціональними можливостями до умов інклюзивного навчання 2.1. Дослідження передумов реалізації інклюзивного навчання дітей 2.2. Програма соціально-педагогічної підтримки дітей з обмеженими функціональними можливостями в умовах ЗЗСО з обмеженими функціональними можливостями Висновки Список використаної літератури Додатки Загальна кількість сторінок - 56 Курсові роботи з Соціально-педагогічної діяльності, соціальної роботи |
< Попередня | Наступна > |
---|
Всі курсові роботи є в наявності і можуть бути надіслані Вам в будь-який час! |
---|
ПІСЛЯ ПРИДБАННЯ, РОБОТИ БУДУТЬ ВІДРАЗУ ПРИХОВАНІ НА САЙТІ НА 1 РІК ЩОБ НЕ ВИНИКЛИ СУМНІВИ ЩОДО НАЯВНОСТІ ТА ОТРИМАННЯ РОБОТИ - МОЖЛИВА ОПЛАТА ЧАСТИНАМИ Вартість курсових робіт, що викладені на сайті - 500 гривень. Зв'язатись з автором можна за телефоном (096)9848478 (Київстар) |