Використання зарубіжного досвіду музично-естетичного виховання дітей молодшого шкільного віку |
Зміст Вступ Розділ І. Теоретичні засади проблеми музично-естетичного виховання учнів молодшого шкільного віку 1.1. Естетичні почуття в структурі цілей естетичного виховання учнів молодшого шкільного віку 1.2. Музика як засіб впливу на розвиток естетичних почуттів 1.3. Особливості розвитку естетичних почуттів у молодшому шкільному віці засобами музики 1.4. Критерії, показники рівня розвитку естетичних почуттів у молодших школярів Розділ ІІ. Методика використання зарубіжного педагогічного досвіду музично-естетичного виховання дітей молодшого шкільного віку 2.1. Технологія “Виховання розуму і серця” Д. Кабалевського 2.2. Музично-естетичний розвиток молодших школярів за С. Науменко 2.3. Формування музично-естетичних почуттів у молодшому шкільному віці за Т. Зайцевою Розділ ІІІ. Педагогічна технологія розвитку естетичних почуттів учнів молодшого шкільного віку засобами музики 3.1. Діагностика наявного рівня розвитку естетичних почуттів учнів молодшого шкільного віку 3.2. Аналіз процесу сприймання у молодшому шкільному віці музичних творів 3.3. Технологія розвитку естетичних почуттів у молодших школярів засобами музики 3.4. Прогностичний аналіз результатів експериментальних досліджень Висновки Список використаної літератури Додатки Загальна кількість сторінок - 62 Курсові роботи з Методики викладання музичного мистецтва |
< Попередня | Наступна > |
---|
Всі курсові роботи є в наявності і можуть бути надіслані Вам в будь-який час! |
---|
ПІСЛЯ ПРИДБАННЯ, РОБОТИ БУДУТЬ ВІДРАЗУ ПРИХОВАНІ НА САЙТІ НА 1 РІК ЩОБ НЕ ВИНИКЛИ СУМНІВИ ЩОДО НАЯВНОСТІ ТА ОТРИМАННЯ РОБОТИ - МОЖЛИВА ОПЛАТА ЧАСТИНАМИ Вартість курсових робіт, що викладені на сайті - 500 гривень. Зв'язатись з автором можна за телефоном (096)9848478 (Київстар) |