Методика розучування пісні на уроках музики (7-8 класи) |
Зміст Вступ Розділ І. Основні історичні та сучасні наукові підходи щодо визначення базових дефініцій хорознавства в контексті формування дитячої хорової культури 1.1. Проблема визначення хорознавчої термінології в мистецтвознавчих працях 1.2. Класифікація дитячих хорових колективів Розділ ІІ. Методика розучування пісні на уроках музики в 7-8 класах 2.1. Хоровий спів як основний вид музично-виконавської діяльності учнів 2.2. Психолого-педагогічні особливості вокального розвитку учнів підлітків 2.3. Етапи розучування пісні на уроках музичного мистецтва 2.4. Гігієна співацького голосу підлітків Висновки Список використаної літератури Додатки Загальна кількість сторінок - 40 Курсові роботи з Методики викладання музичного мистецтва |
< Попередня | Наступна > |
---|
Всі курсові роботи є в наявності і можуть бути надіслані Вам в будь-який час! |
---|
ПІСЛЯ ПРИДБАННЯ, РОБОТИ БУДУТЬ ВІДРАЗУ ПРИХОВАНІ НА САЙТІ НА 1 РІК ЩОБ НЕ ВИНИКЛИ СУМНІВИ ЩОДО НАЯВНОСТІ ТА ОТРИМАННЯ РОБОТИ - МОЖЛИВА ОПЛАТА ЧАСТИНАМИ Вартість курсових робіт, що викладені на сайті - 500 гривень. Зв'язатись з автором можна за телефоном (096)9848478 (Київстар) |