Міжпредметні зв’язки уроків музики як засіб активізації музичного сприйняття школярів |
Зміст Вступ Розділ І. Теоретичні засади проблеми міжпредметних зв’язків уроків музики як засобу активізації музичного сприйняття школярів 1.1. Проблема міжпредметних зв’язків у різноманітних наукових підходах 1.2. Закономірності формування музичного сприйняття у теорії й практиці музичного виховання 1.3. Специфіка музичного сприйняття школярами Розділ ІІ. Методика використання міжпредметних зв’язків на уроках музики у контексті активізації музичного сприйняття школярів 2.1. Використання комплексу мистецтв на уроках музики як ефективна умова розвитку художнього мислення, музичного сприйняття, естетичної й моральної свідомості, пізнавальної й творчої активності учнів 2.2. Використання на уроках музики можливості літератури й поезії, образотворчого мистецтва, художньої праці як ефективна умова формування в учнів музичного сприйняття та музичних здібностей 2.3. Використання творів живопису на уроках музики у контексті активізації музичного сприйняття школярів Висновки Список використаної літератури Додатки Загальна кількість сторінок - 55 Курсові роботи з Методики викладання музичного мистецтва |
< Попередня | Наступна > |
---|
Всі курсові роботи є в наявності і можуть бути надіслані Вам в будь-який час! |
---|
ПІСЛЯ ПРИДБАННЯ, РОБОТИ БУДУТЬ ВІДРАЗУ ПРИХОВАНІ НА САЙТІ НА 1 РІК ЩОБ НЕ ВИНИКЛИ СУМНІВИ ЩОДО НАЯВНОСТІ ТА ОТРИМАННЯ РОБОТИ - МОЖЛИВА ОПЛАТА ЧАСТИНАМИ Вартість курсових робіт, що викладені на сайті - 500 гривень. Зв'язатись з автором можна за телефоном (096)9848478 (Київстар) |