Гра як засіб оптимізації формування лексичної компетенції учнів початкової школи |
Зміст Вступ Розділ І. Теоретичні засади формування англомовної лексичної компетенції учнів молодшого шкільного віку 1.1. Вимоги до лексичної компетенції учнів молодшої школи 1.2. Вікові особливості учнів молодшого шкільного віку Розділ ІІ. Методика використання гри на уроках іноземної мови у контексті оптимізації англомовної лексичної компетенції учнів початкової школи 2.1. Доцільність використання ігор у процесі формування англомовної лексичної компетенції молодших школярів 2.2. Специфіка застосування ігрових методів під час навчання лексики 2.3. Застосування комп’ютерних ігор на різних етапах засвоєння лексики молодшими школярами Висновки Список використаної літератури Додатки Загальна кількість сторінок - 75 Курсові роботи з Методики викладання англійської мови |
< Попередня | Наступна > |
---|
Всі курсові роботи є в наявності і можуть бути надіслані Вам в будь-який час! |
---|
ПІСЛЯ ПРИДБАННЯ, РОБОТИ БУДУТЬ ВІДРАЗУ ПРИХОВАНІ НА САЙТІ НА 1 РІК ЩОБ НЕ ВИНИКЛИ СУМНІВИ ЩОДО НАЯВНОСТІ ТА ОТРИМАННЯ РОБОТИ - МОЖЛИВА ОПЛАТА ЧАСТИНАМИ Вартість курсових робіт, що викладені на сайті - 500 гривень. Зв'язатись з автором можна за телефоном (096)9848478 (Київстар) |