Навчання усного мовлення учнів початкової школи з використанням вербальних опор |
Зміст Вступ Розділ І. Теоретичні засади навчання усного мовлення молодших школярів 1.1. Суть і характеристика усного мовлення 1.1.1. Діалогічне мовлення 1.1.2. Монологічне мовлення 1.2. Вікові психологічні особливості учнів молодшого шкільного віку Розділ 2. Методика розвитку усного мовлення молодших школярів з використанням вербальних опор 2.1. Класифікація наочності для молодшого етапу 2.2. Аналіз підручників для молодшого етапу ЗЗСО 2.3. Умови ефективності використання вербальних опор на уроках англійської мови 2.4. Комплекс вправ на удосконалення усного мовлення на початковому етапі з використанням вербальних опор Висновки Список використаної літератури Додатки Загальна кількість сторінок - 75 Курсові роботи з Методики викладання англійської мови |
< Попередня | Наступна > |
---|
Всі курсові роботи є в наявності і можуть бути надіслані Вам в будь-який час! |
---|
ПІСЛЯ ПРИДБАННЯ, РОБОТИ БУДУТЬ ВІДРАЗУ ПРИХОВАНІ НА САЙТІ НА 1 РІК ЩОБ НЕ ВИНИКЛИ СУМНІВИ ЩОДО НАЯВНОСТІ ТА ОТРИМАННЯ РОБОТИ - МОЖЛИВА ОПЛАТА ЧАСТИНАМИ Вартість курсових робіт, що викладені на сайті - 500 гривень. Зв'язатись з автором можна за телефоном (096)9848478 (Київстар) |