Роль і місце наочності у навчанні діалогічного мовлення на початковому етапі ЗЗСО |
Зміст Вступ Розділ І. Теоретичні засади формування англомовної діалогічної компетенції учнів початкової школи 1.1. Суть і характеристика діалогічного мовлення 1.2. Психофізіологічні особливості діалогічного мовлення 1.3. Мовні особливості діалогічного мовлення 1.4. Труднощі оволодіння діалогічним мовленням 1.5. Етапи навчання діалогічного мовлення 1.6. Вікові психологічні особливості учнів молодшого шкільного віку Розділ ІІ. Методика використання наочності у навчанні діалогічного мовлення на початковому етапі 2.1. Аналіз серії НМК з англійської мови для початкової школи 2.2. Значення та роль засобів наочності у процесі навчання іноземної мови 2.3. Умови ефективності використання наочності під час формування діалогічної компетенції учнів 2.4. Вправи на формування діалогічної компетенції з використанням наочності Висновки Список використаної літератури Додатки Загальна кількість сторінок - 73 Курсові роботи з Методики викладання англійської мови |
< Попередня | Наступна > |
---|
Всі курсові роботи є в наявності і можуть бути надіслані Вам в будь-який час! |
---|
ПІСЛЯ ПРИДБАННЯ, РОБОТИ БУДУТЬ ВІДРАЗУ ПРИХОВАНІ НА САЙТІ НА 1 РІК ЩОБ НЕ ВИНИКЛИ СУМНІВИ ЩОДО НАЯВНОСТІ ТА ОТРИМАННЯ РОБОТИ - МОЖЛИВА ОПЛАТА ЧАСТИНАМИ Вартість курсових робіт, що викладені на сайті - 500 гривень. Зв'язатись з автором можна за телефоном (096)9848478 (Київстар) |