Формування діалогічного мовлення учнів старших класів |
Зміст Вступ Розділ І. Теоретичні основи навчання діалогічного мовлення на старшому етапі ЗЗСО 1.1. Вікові психологічні-педагогічні особливості учнів старших класів 1.2. Суть і характеристика діалогічного мовлення 1.3. Мовні особливості діалогічного мовлення 1.4. Труднощі оволодіння діалогічним мовленням 1.5. Етапи навчання діалогічного мовлення 1.6. Дидактичні, психологічні та лінгвістичні передумови формування діалогічної мовленнєвої компетенції на старшому етапі ЗЗСО Розділ ІІ. Методика формування діалогічного мовлення учнів старших класів 2.1. Вимоги до вправ для навчання діалогічного мовлення 2.2. Особливості застосування ситуативного підходу до навчання діалогічного мовлення на старшому етапі ЗЗСО 2.2.1. Поняття про ситуативний підхід 2.2.2. Ситуативний підхід у діалогічному мовленні 2.2.3. Створення ситуацій для діалогічного мовлення Висновки Список використаної літератури Додатки Загальна кількість сторінок - 59 Курсові роботи з Методики викладання англійської мови |
< Попередня | Наступна > |
---|
Всі курсові роботи є в наявності і можуть бути надіслані Вам в будь-який час! |
---|
ПІСЛЯ ПРИДБАННЯ, РОБОТИ БУДУТЬ ВІДРАЗУ ПРИХОВАНІ НА САЙТІ НА 1 РІК ЩОБ НЕ ВИНИКЛИ СУМНІВИ ЩОДО НАЯВНОСТІ ТА ОТРИМАННЯ РОБОТИ - МОЖЛИВА ОПЛАТА ЧАСТИНАМИ Вартість курсових робіт, що викладені на сайті - 500 гривень. Зв'язатись з автором можна за телефоном (096)9848478 (Київстар) |