Педагогічна співдія вихователя і сім’ї у формуванні особистості школяра |
Зміст Вступ Розділ І. Теоретичні засади проблеми педагогічної співдії вихователя групи продовженого дня і батьків у формуванні особистості школяра 1.1. Історико-педагогічні підходи до проблеми дослідження 1.2. Особливості організації взаємодії вихователів і батьків у виховному процесі ЗЗСО 1.3. Педагогічні умови взаємодії вихователів груп продовженого дня і батьків у формуванні особистості дитини молодшого шкільного віку Розділ ІІ. Проведення дослідно-експериментальної роботи та аналіз її результатів 2.1. Діагностика сформованості особистості молодшого школяра 2.2. Модель взаємодії вихователів груп продовженого дня і батьків у формуванні особистості школяра Висновки Список використаної літератури Додатки Загальна кількість сторінок - 57 Курсові роботи з Педагогіки |
< Попередня | Наступна > |
---|
Всі курсові роботи є в наявності і можуть бути надіслані Вам в будь-який час! |
---|
ПІСЛЯ ПРИДБАННЯ, РОБОТИ БУДУТЬ ВІДРАЗУ ПРИХОВАНІ НА САЙТІ НА 1 РІК ЩОБ НЕ ВИНИКЛИ СУМНІВИ ЩОДО НАЯВНОСТІ ТА ОТРИМАННЯ РОБОТИ - МОЖЛИВА ОПЛАТА ЧАСТИНАМИ Вартість курсових робіт, що викладені на сайті - 500 гривень. Зв'язатись з автором можна за телефоном (096)9848478 (Київстар) |