Порівняльний аналіз комбінованої системи навчання М.П.Гузика з традиційною класно-урочною системою |
Зміст Вступ Розділ І. Розвиток форм організації навчальної діяльності в історико-педагогічному контексті Розділ ІІ. Порівняльний аналіз комбінованої системи навчання М.П.Гузика з традиційною класно-урочною системою 2.1. Комбінована система організації навчально-виховного процесу в авторській школі М.П.Гузика 2.1.1. Історія виникнення авторської системи особистісно орієнтованого навчання в загальноосвітній школі М.П.Гузика 2.1.2. Суть комбінованої системи організації навчально-виховного процесу за М.П.Гузиком 2.1.3. Аналіз етапів опрацювання навчальної інформації згідно з комбінованою системою організації навчально-виховного процесу 2.1.4. Характеристика диференційованих навчальних програм 2.2. Обґрунтування класно-урочної системи навчання 2.3. Переваги комбінованої системи навчання М.П.Гузики Висновки Список використаної літератури Загальна кількість сторінок - 36 Курсові роботи з Педагогіки |
< Попередня | Наступна > |
---|
Всі курсові роботи є в наявності і можуть бути надіслані Вам в будь-який час! |
---|
ПІСЛЯ ПРИДБАННЯ, РОБОТИ БУДУТЬ ВІДРАЗУ ПРИХОВАНІ НА САЙТІ НА 1 РІК ЩОБ НЕ ВИНИКЛИ СУМНІВИ ЩОДО НАЯВНОСТІ ТА ОТРИМАННЯ РОБОТИ - МОЖЛИВА ОПЛАТА ЧАСТИНАМИ Вартість курсових робіт, що викладені на сайті - 500 гривень. Зв'язатись з автором можна за телефоном (096)9848478 (Київстар) |