top_left_1

Studentam.net.ua

Курсові та дипломні роботи
top_right_1
top_left_2
Головна arrow Відгуки
top_right_2
top_left_3
top_right_3
Особливості взаємодії вчителів та учнів підліткового віку та шляхи їх оптимізації

Зміст

Вступ

Розділ І. Теоретичні засади особливостей взаємовідносин вчителя з підлітками

1.1. Сутність педагогічної категорії “взаємодія” у педагогіці та психології

1.2. Гуманізація та утворення відносин співробітництва в педагогічному процесі

1.3. Суб'єкт - суб'єктні відносини в умовах сучасної ЗЗСО

1.4. Бар’єри педагогічної взаємодії

Розділ ІІ. Методи та методики дослідження типів взаємин в системі “вчитель-учень”

2.1. Методологічні засади експериментального дослідження типів педагогічної взаємодії у вітчизняній та зарубіжній літературі

2.2. Методи, методика і процедура дослідження

Розділ ІІІ. Аналіз дослідження особливостей типів педагогічної взаємодії

3.1. Аналіз дослідження особливостей взаємодії в системі вчитель-учень методом спостереження

3.2. Результати дослідження особливостей типів педагогічної взаємодії

3.3. Аналіз результатів дослідження особистості вчителя

Висновки

Список використаної літератури

Додатки

Загальна кількість сторінок - 52

Курсові роботи з Психології

 
< Попередня   Наступна >
bottom_left
bottom_right
Studentam.net.ua © 2008-2025