Особливості взаємодії вчителів та учнів підліткового віку та шляхи їх оптимізації |
Зміст Вступ Розділ І. Теоретичні засади особливостей взаємовідносин вчителя з підлітками 1.1. Сутність педагогічної категорії “взаємодія” у педагогіці та психології 1.2. Гуманізація та утворення відносин співробітництва в педагогічному процесі 1.3. Суб'єкт - суб'єктні відносини в умовах сучасної ЗЗСО 1.4. Бар’єри педагогічної взаємодії Розділ ІІ. Методи та методики дослідження типів взаємин в системі “вчитель-учень” 2.1. Методологічні засади експериментального дослідження типів педагогічної взаємодії у вітчизняній та зарубіжній літературі 2.2. Методи, методика і процедура дослідження Розділ ІІІ. Аналіз дослідження особливостей типів педагогічної взаємодії 3.1. Аналіз дослідження особливостей взаємодії в системі вчитель-учень методом спостереження 3.2. Результати дослідження особливостей типів педагогічної взаємодії 3.3. Аналіз результатів дослідження особистості вчителя Висновки Список використаної літератури Додатки Загальна кількість сторінок - 52 Курсові роботи з Психології |
< Попередня | Наступна > |
---|
Всі курсові роботи є в наявності і можуть бути надіслані Вам в будь-який час! |
---|
ПІСЛЯ ПРИДБАННЯ, РОБОТИ БУДУТЬ ВІДРАЗУ ПРИХОВАНІ НА САЙТІ НА 1 РІК ЩОБ НЕ ВИНИКЛИ СУМНІВИ ЩОДО НАЯВНОСТІ ТА ОТРИМАННЯ РОБОТИ - МОЖЛИВА ОПЛАТА ЧАСТИНАМИ Вартість курсових робіт, що викладені на сайті - 500 гривень. Зв'язатись з автором можна за телефоном (096)9848478 (Київстар) |