Психологічний аналіз емоційних станів клієнтів швидкої допомоги |
Зміст Вступ Розділ І. Теоретичні засади емоційних станів клієнтів швидкої допомоги 1.1. Проблема емоцій у різноманітних підходах 1.2. Види емоцій та їх характеристика 1.3. Аналіз основних форм переживання емоційних станів людиною 1.4. Психологічні особливості емоційних станів клієнтів швидкої допомоги на прикладі хворих на гіпертонічну хворобу Розділ ІІ. Дослідження емоційних станів клієнтів швидкої допомоги 2.1. Методи та методики дослідження 2.2. Результати дослідження та їх аналіз Висновки Список використаної літератури Додатки Загальна кількість сторінок - 70 Курсові роботи з Психології |
< Попередня | Наступна > |
---|