Специфіка корпоративної культури студентів технічного і гуманітарного направлення підготовки |
Зміст Вступ Розділ І. Теоретичні засади корпоративної культури студентів технічного і гуманітарного направлення підготовки 1.1. Проблема корпоративної культури у різноманітних наукових підходах 1.2. Характеристика специфіки корпоративної культури студентів 1.3. Вплив корпоративної культури ЗВО на потреби в самореалізації та творчому розвитку студентів Розділ ІІ. Експериментальне дослідження вплив корпоративної культури ЗВО на потреби в самореалізації та творчому розвитку студентів 2.1. Методи та методики дослідження 2.2. Аналіз результатів дослідження Висновки Список використаної літератури Додатки Загальна кількість сторінок - 49 Курсові роботи з Психології |
< Попередня | Наступна > |
---|