Удосконалення структури державної служби зайнятості в Україні |
Зміст Вступ Розділ І. Оцінка задоволеності клієнтів соціальними послугами державної служби зайнятості — складова системи управління їхньою якістю Розділ ІІ. Впровадження в практику кадрового менеджменту державної служби зайнятості профілів компетентності фахівців - менеджерів та керівників як методу розвитку персоналу служби та підвищення організаційної взаємодії суб'єктів управління Висновки Список використаної літератури Загальна кількість сторінок - 17 Реферати з Економічних наук |
< Попередня | Наступна > |
---|
Всі реферати є в наявності і можуть бути надіслані Вам в будь-який час! |
---|
ПІСЛЯ ПРИДБАННЯ, РОБОТИ БУДУТЬ ВІДРАЗУ ПРИХОВАНІ НА САЙТІ НА 1 РІК ЩОБ НЕ ВИНИКЛИ СУМНІВИ ЩОДО НАЯВНОСТІ ТА ОТРИМАННЯ РОБОТИ - МОЖЛИВА ОПЛАТА ЧАСТИНАМИ Вартість рефератів, що викладені на сайті - 200 гривень. Зв'язатись з автором можна за телефоном (096)9848478 (Київстар) |