Функції уваги у навчально-виховному процесі |
Зміст Вступ Розділ І. Теоретичні засади проблеми функцій уваги у навчально-виховному процесі 1.1. Проблема уваги у різноманітних наукових підходах 1.2. Аналіз функцій уваги у навчально-виховному процесі Розділ ІІ. Особливості корекційно-розвивальної роботи з розвитку уваги учнів 2.1. Загальна характеристика корекційно-розвивальної роботи 2.2. Корекційно-розвивальні вправи для розвитку уваги учнів Висновки Список використаних джерел і літератури Загальна кількість сторінок - 29 Реферати з Психології |
< Попередня | Наступна > |
---|
Всі реферати є в наявності і можуть бути надіслані Вам в будь-який час! |
---|
ПІСЛЯ ПРИДБАННЯ, РОБОТИ БУДУТЬ ВІДРАЗУ ПРИХОВАНІ НА САЙТІ НА 1 РІК ЩОБ НЕ ВИНИКЛИ СУМНІВИ ЩОДО НАЯВНОСТІ ТА ОТРИМАННЯ РОБОТИ - МОЖЛИВА ОПЛАТА ЧАСТИНАМИ Вартість рефератів, що викладені на сайті - 200 гривень. Зв'язатись з автором можна за телефоном (096)9848478 (Київстар) |