Використання дискусійних методів на уроках української мови в 5-7 класах |
Зміст ВСТУП РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ ФОРМУВАННЯ І РОЗВИТКУ ДИСКУСІЙНИХ УМІНЬ В УЧНІВ 5-7 КЛАСІВ 1.1. Інтерактивний метод як лінгводидактична категорія 1.2. Дискусія як провідна форма технологій інтерактивного уроку 1.3. Дидактичні особливості використання дискусійних методів на уроках української мови в 5-7 класах 1.4. Психологічні передумови формування дискусії в учнів 5-7 класів ВИСНОВКИ ДО ПЕРШОГО РОЗДІЛУ РОЗДІЛ 2. ТЕОРІЯ І ПРАКТИКА РОБОТИ НАД РОЗВИТКОМ ДИСКУСІЙНИХ УМІНЬ В УЧНІВ 5-7 КЛАСІВ НА УРОКАХ УКРАЇНСЬКОЇ МОВИ 2.1. Аналіз чинних програм, підручників з досліджуваної проблеми 2.2. Стан роботи над розвитком дискусійних умінь в сучасній школі ВИСНОВКИ ДО ДРУГОГО РОЗДІЛУ РОЗДІЛ 3. ЕКСПЕРИМЕНТАЛЬНА МЕТОДИКА РОЗВИТКУ В УЧНІВ 5-7 КЛАСІВ ДИСКУСІЙНИХ УМІНЬ НА УРОКАХ РІДНОЇ МОВИ 3.1. Зміст і завдання дослідного навчання 3.2. Організація та хід експериментального дослідження 3.3. Результати експериментального навчання ВИСНОВКИ ДО ТРЕТЬОГО РОЗДІЛУ ВИСНОВКИ СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ ДОДАТКИ Загальна кількість сторінок - 118 Дипломні роботи з Методики викладання української мови та літератури |
Наступна > |
---|
Всі дипломні роботи є в наявності і можуть бути надіслані Вам в будь-який час! |
---|
ПІСЛЯ ПРИДБАННЯ, РОБОТИ БУДУТЬ ВІДРАЗУ ПРИХОВАНІ НА САЙТІ НА 1 РІК ЩОБ НЕ ВИНИКЛИ СУМНІВИ ЩОДО НАЯВНОСТІ ТА ОТРИМАННЯ РОБОТИ - МОЖЛИВА ОПЛАТА ЧАСТИНАМИ Вартість дипломних робіт, що викладені на сайті - 1000 гривень. Зв'язатись з автором можна за телефоном (096)9848478 (Київстар) |