Формування у дітей старшого дошкільного віку знань про природу засобами дидактичних ігор |
Зміст ВСТУП РОЗДІЛ І. ТЕОРЕТИЧНІ ЗАСАДИ ПРОБЛЕМИ ФОРМУВАННЯ У ДІТЕЙ СТАРШОГО ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ ЗНАНЬ ПРО ПРИРОДУ 1.1. Проблема ознайомлення дітей дошкільного віку з природою у різноманітних наукових підходах 1.2. Діячі освіти України про формування особистості дитини засобами природи 1.3. Методи ознайомлення дошкільників з природою Висновки до першого розділу РОЗДІЛ ІІ. ОРГАНІЗАЦІЙНО-ПЕДАГОГІЧНІ УМОВИ ФОРМУВАННЯ У ДІТЕЙ СТАРШОГО ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ ЗНАНЬ ПРО ПРИРОДУ ЗАСОБАМИ ДИДАКТИЧНИХ ІГОР 2.1. Дидактична гра як засіб навчання дітей старшого дошкільного віку 2.1.1. Дидактична гра: сутність, класифікації, технології 2.1.2. Виховний і розвиваючий вплив ігор на розвиток особистості дітей старшого дошкільного віку 2.2. Система дидактичних ігор як ігрової технології закріплення знань дітей старшого дошкільного віку про природу 2.3. Методика удосконалення формування знань про природу у дітей старшого дошкільного віку засобами дидактичних ігор 2.3.1. Визначення наявного рівня розвитку знань про природу у дітей старшого дошкільного віку 2.3.2. Експериментальна технологія удосконалення роботи з формування у дошкільників знань про природу засобами дидактичних ігор Висновки до другого розділу ВИСНОВКИ СПИСОК ВИКОРСИАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ ДОДАТКИ Загальна кількість сторінок - 97 Дипломні роботи з Педагогіки |
< Попередня | Наступна > |
---|
Всі дипломні роботи є в наявності і можуть бути надіслані Вам в будь-який час! |
---|
ПІСЛЯ ПРИДБАННЯ, РОБОТИ БУДУТЬ ВІДРАЗУ ПРИХОВАНІ НА САЙТІ НА 1 РІК ЩОБ НЕ ВИНИКЛИ СУМНІВИ ЩОДО НАЯВНОСТІ ТА ОТРИМАННЯ РОБОТИ - МОЖЛИВА ОПЛАТА ЧАСТИНАМИ Вартість дипломних робіт, що викладені на сайті - 1000 гривень. Зв'язатись з автором можна за телефоном (096)9848478 (Київстар) |