Транзакційний аналіз студентсько-викладацької взаємодії в умовах кредитно-модульної системи навчання |
Зміст Вступ РОЗДІЛ І. Теоретичний аналіз міжособистісної взаємодії викладачів та студентів в умовах КМС 1.1. Стратегії педагогічної взаємодії суб'єктів навчально-виховного процесу 1.1.1. Принцип суб'єкт-суб'єктної взаємодії у міжособистісному спілкуванні викладачів та студентів( значення) 1.1.2. Стилі педагогічного спілкування у роботі зі студентами 1.2. Труднощі та бар'єри в професійно-педагогічному спілкуванні викладачів та студентів 1.2.1. "Бар'єри" спілкування у викладачів-початківців 1.3. Психологічний аналіз протиріч і конфліктів у педагогічній взаємодії 1.3.1. Особливості педагогічного конфлікту, його причини 1.3.2. Маніпуляції з боку студентів РОЗДІЛ II. Теоретичні та методологічні засади у дослідженні взаємодії викладачів та студентів 2.1. Поняття про стани "Я" 2.1.1. Структурний та функціональний аналіз станів 2.1.2. Структурна патологія 2.2. Транзакція як одиниця спілкування 2.2.1. Доповнюючі транзакції 2.2.2. Перекреслені транзакції РОЗДІЛ III. Результати емпіричного дослідження студентів та викладачів соціально-психологічного факультету 3.1. Методи збору та обробки первинної інформації 3.1.1. Результати за структурним та аналізом 3.1.2. Результати за функціональним аналізом Висновок Список використаних джерел Додатки Загальна кількість сторінок - 112 Дипломні роботи з Психології |
< Попередня | Наступна > |
---|
Всі дипломні роботи є в наявності і можуть бути надіслані Вам в будь-який час! |
---|
ПІСЛЯ ПРИДБАННЯ, РОБОТИ БУДУТЬ ВІДРАЗУ ПРИХОВАНІ НА САЙТІ НА 1 РІК ЩОБ НЕ ВИНИКЛИ СУМНІВИ ЩОДО НАЯВНОСТІ ТА ОТРИМАННЯ РОБОТИ - МОЖЛИВА ОПЛАТА ЧАСТИНАМИ Вартість дипломних робіт, що викладені на сайті - 1000 гривень. Зв'язатись з автором можна за телефоном (096)9848478 (Київстар) |