Психологічний іміджмейкінг політичних партій |
Зміст Вступ РОЗДІЛ І. Теоретичний аналіз проблеми психологічного іміджмейкінгу політичних партій 1.1. Поняття іміджу в психології 1.2. Проблема іміджу лідера в політичній психології 1.3. Політичний аспект діяльності партій лівого та правого спрямування 1.4. Технології формування політичного іміджу РОЗДІЛ II. Методи, методика та процедура дослідження психологічного іміджмейкінгу політичних партій 2.1. Методологічні засади дослідження іміджмейкінгу політичних партій 2.2. Методи, методи та процедура дослідження психологічного іміджмейкінгу політичних партій РОЗДІЛ III. Аналіз результатів дослідження психологічного іміджмейкінгу політичних партій 3.1. Обробка результатів дослідження психологічного іміджмейкінгу політичних партій 3.2. Кількісний та якісний аналіз отриманих результатів 3.2.1. Порівняльний аналіз результатів факторного аналізу досліджуваних груп 3.3. Інтерпретація результатів дослідження психологічного іміджмейкінгу політичних партій Підсумки Список використаних джерел Додатки Загальна кількість сторінок - 100 Курсові роботи з Психології |
< Попередня | Наступна > |
---|
Всі курсові роботи є в наявності і можуть бути надіслані Вам в будь-який час! |
---|
ПІСЛЯ ПРИДБАННЯ, РОБОТИ БУДУТЬ ВІДРАЗУ ПРИХОВАНІ НА САЙТІ НА 1 РІК ЩОБ НЕ ВИНИКЛИ СУМНІВИ ЩОДО НАЯВНОСТІ ТА ОТРИМАННЯ РОБОТИ - МОЖЛИВА ОПЛАТА ЧАСТИНАМИ Вартість курсових робіт, що викладені на сайті - 500 гривень. Зв'язатись з автором можна за телефоном (096)9848478 (Київстар) |