Порівняльний аналіз впливу різних прийомів оцінювання на самооцінку молодших школярів |
Зміст Вступ Розділ І. Теоретичний аналіз проблеми самооцінки в молодшому шкільному віці 1.1. Підходи до аналізу самооцінки в зарубіжній психології 1.2. Підходи до аналізу самооцінки у вітчизняній психології 1.3. Види оцінки та прийоми оцінювання у вітчизняній психології та педагогіці Висновки до І розділу Розділ II. Методи та методика дослідження 2.1. Індивідуально-орієнтований підхід до дослідження самооцінки 2.2. Методи, методика та процедура психосемантичного дослідження Висновок до II розділу Розділ III. Психосемантичне дослідження впливу різних прийомів оцінювання на самооцінку молодших школярів 3.1. Вплив конкретизованого оцінювання на самооцінку молодших школярів 3.2. Вплив неконкретизованого оцінювання на самооцінку молодших школярів Висновки до ІІІ розділу Висновки Список використаних джерел Додатки Загальна кількість сторінок - 108 Курсові роботи з Психології |
< Попередня | Наступна > |
---|