Особливості стильової саморегуляції поведінки студентів з різним рівнем успішності |
Зміст Вступ Розділ І. ТЕОРЕТИЧНИЙ АНАЛІЗ ПРОБЛЕМИ СТИЛЬОВОЇ САМОРЕГУЛЯЦІЇ ПОВЕДІНКИ 1.1. «Стильова саморегуляція поведінки» як категорія психологічного аналізу 1.1.1. Психологічний аналіз та розмежування понять, «психологічна регуляція поведінки» та «стильова саморегуляція поведінки» у вітчизняній та зарубіжній психології 1.1.1.1. Основні підходи до розкриття змісту поняття регуляції у психології 1.1.1.2. Основні підходи до розкриття змісту поняття саморегуляції у психології 1.2. Вікові особливості стильової саморегуляції поведінки 1.2.1. Особливості стильової саморегуляції у підлітковому віці 1.2.2. Особливості стильової саморегуляції у період ранньої та пізньої юності 1.3. Феномен стильової саморегуляції поведінки студентів та його залежність від рівня навчальної успішності Розділ II. МЕТОДИ ТА МЕТОДИКА ДОСЛІДЖЕННЯ СТИЛЬОВОЇ САМОРЕГУЛЯЦІЇ ПОВЕДІНКИ СТУДЕНТІВ З РІЗНИМ РІВНЕМ УСПІШНОСТІ 2.1. Аналіз близьких досліджень з проблеми стильової саморегуляції поведінки 2.1.1. Діагностика індивідуально-стильових особливостей саморегуляції в навчальній діяльності студентів 2.1.2. Тип особистості та особливості стильової саморегуляції поведінки 2.1.3. Акцентуація характеру і стиль саморегуляції у студентів 2.2. Використання методу діагностики рівня суб'єктивного контролю для глибшого аналізу особливостей саморегуляції поведінки 2.3. Асоціативний експеримент як метод реконструкції змістового наповнення поняття «гнучкості» у свідомості успішних та неуспішних студентів 2.4. Методи, методика і процедура дослідження Розділ III. КІЛЬКІСНИЙ ТА ЯКІСНИЙ АНАЛІЗ РЕЗУЛЬТАТІВ ДОСЛІДЖЕННЯ ОСОБЛИВОСТЕЙ СТИЛЬОВОЇ САМОРЕГУЛЯЦІЇ ПОВЕДІНКИ СТУДЕНТІВ З РІЗНИМ РІВНЕМ УСПІШНОСТІ 3.1. Аналіз результатів стильової саморегуляції поведінки та рівня суб'єктивного контролю студентів з високим рівнем успішності 3.2. Аналіз результатів стильової саморегуляції поведінки та рівня суб'єктивного контролю студентів з низьким рівнем успішності 3.3. Аналіз результатів асоціативного експерименту поняття «гнучкості» у свідомості успішних та неуспішних студентів 3.3.1. Аналіз результатів асоціативного експерименту поняття «гнучкості» у свідомості студентів з високим рівнем успішності 3.3.2. Аналіз результатів асоціативного експерименту поняття «гнучкості» у свідомості студентів з низьким рівнем успішності 3.4. Порівняльний аналіз отриманих результатів 3.5. Розробка типології особливостей стильової регуляції поведінки студентів з річним рівнем успішності Підсумок Список літератури Додатки Загальна кількість сторінок - 118 Дипломні роботи з Психології |
< Попередня | Наступна > |
---|
Всі дипломні роботи є в наявності і можуть бути надіслані Вам в будь-який час! |
---|
ПІСЛЯ ПРИДБАННЯ, РОБОТИ БУДУТЬ ВІДРАЗУ ПРИХОВАНІ НА САЙТІ НА 1 РІК ЩОБ НЕ ВИНИКЛИ СУМНІВИ ЩОДО НАЯВНОСТІ ТА ОТРИМАННЯ РОБОТИ - МОЖЛИВА ОПЛАТА ЧАСТИНАМИ Вартість дипломних робіт, що викладені на сайті - 1000 гривень. Зв'язатись з автором можна за телефоном (096)9848478 (Київстар) |