top_left_1

Studentam.net.ua

Курсові та дипломні роботи
top_right_1
top_left_2
Головна arrow Відгуки
top_right_2
top_left_3
top_right_3
Особливості соціальної рефлексії педагогів з різним стажем професійної діяльності

Зміст

Вступ

Розділ І. Основні теоретичні підходи до вивчення рефлексії

1.1.1. Розуміння рефлексії в філософії

1.1.2. Розуміння поняття рефлексії в зарубіжній та вітчизняній психології

1.1.3. Поняття рефлексії, її роль в діяльності

1.1.4. Види рефлексії

1.1.5. Загальна структура рефлексії

1.1.6. Поняття “емоційного вигоряння” в психології

Розділ II. Проблема методів дослідження рефлексії

2.1.1. Основні методи вивчення рефлексії

2.1.2. Методи, методика дослідження соціальної рефлексії

Розділ III. Аналіз та інтерпретація результатів дослідження особливостей соціальної рефлексії у вчителів з різним стажем професійної діяльності

3.1.1. Інтерпретація результатів дослідження за методикою на визначення рівня рефлексивності

3.1.2. Аналіз та інтерпретація результатів дослідження особливостей соціальної рефлексії у вчителів з різним стажем професійної діяльності (за результатами опитування серед учнів)

3.1.3. Інтерпретація результатів дослідження особливостей соціальної рефлексії у вчителів з різним стажем професійної діяльності (за результатами оцінювання серед учнів)

3.1.4. Інтерпретація результатів дослідження особливостей соціальної рефлексії у вчителів з різним стажем професійної діяльності (за результатами опитування серед вчителів)

3.1.5. Інтерпретація результатів дослідження особливостей соціальної рефлексії у вчителів з різним стажем професійної діяльності (за результатами оцінювання серед вчителів)

3.1.6. Аналіз та інтерпретація результатів дослідження за допомогою методики В.В.Бойко на “емоційне вигоряння” у вчителів з різним стажем професійної діяльності

Підсумок

Список використаних джерел

Додатки

Загальна кількість сторінок - 101

Курсові роботи з Психології

 
< Попередня   Наступна >
bottom_left
bottom_right
Studentam.net.ua © 2008-2025