top_left_1

Studentam.net.ua

Курсові та дипломні роботи
top_right_1
top_left_2
Головна arrow Курсові arrow Психологія arrow Дослідження особливостей копінг-стратегій у підлітковому віці
top_right_2
top_left_3
top_right_3
Дослідження особливостей копінг-стратегій у підлітковому віці

Зміст

Вступ

Розділ І. ТЕОРЕТИЧНИЙ АНАЛІЗ ПРОБЛЕМИ ОСОБЛИВОСТЕЙ КОПІНГ-СТРАТЕГІЙ У ПІДЛІТКОВОМУ ВІЦІ

1.1. Психологічні особливості підлітків у ситуаціях стресу

1.1.1. Анатомо-фізіологічна перебудова підлітка: переживання пов’язані з цим

1.1.2. Гострота переживань особистісних та соціальних перетворень у підлітковому віці

1.1.3. Особливості спілкування підлітків та взаємини з дорослими

1.2. Особливості долання стресу у підлітковому віці

1.2.1. Аналіз конструктивних форм долання стресу у підлітковому віці

1.2.2. Неконструктивні копінг-стратегії як початкові форми адитивної та девіантної спрямованості поведінки підлітка

1.2.3. Способи впливу на формування конструктивних копінг-стратегій серед підлітків

Розділ ІІ. МЕТОДИ ТА МЕТОДИКА ДОСЛІДЖЕННЯ ОСОБЛИВОСТЕЙ КОПІНГ - СТРАТЕГІЙ У ПІДЛІТКОВОМУ ВІЦІ

2.1. Методологічні засади дослідження особливостей копінг-стратегій у підлітковому віці

2.1.1. Методологічне та теоретичне підґрунтя у вивченні копінг-стратегій підлітків

2.1.2. Теоретична база у вивченні копінг-стратегій за методикою «Індикатор копінг-стратегій» (за Д. Амірханом)

2.1.3. Характеристика методики «Діагностика стратегій імпунітивної поведінки в конфліктних ситуаціях»

2.2. Методика та процедура дослідження особливостей копінг-стратегій у підлітковому віці

2.2.1. Особливості планування дослідження копінг-стратегій у підлітковому віці

2.2.2. Специфіка проведення дослідження особливостей копінг-стратегій у підлітковому віці

Розділ III. ДОСЛІДЖЕННЯ ОСОБЛИВОСТЕЙ КОПІНГ-СТРАТЕГІЙ У ПІДЛІТКОВОМУ ВІЦІ

3.1. Аналіз результатів дослідження особливостей копінг-стратегій у підлітковому віці

3.1.1. Виявлення домінуючих копінг-стратегій у підлітковому віці на основі частотного аналізу

3.1.2. Особливості спрямованості копінг-стратегій у конструктивному та неконструктивному напрямку у підлітковому віці

3.1.3. Визначення місця конструктивних та неконструктивних форм копінг-стратегій у свідомості підлітків за допомогою факторного аналізу

3.2. Особистісні та топологічні особливості копінг-стратегій подолання стресових ситуацій у підлітковому віці

3.2.1. Специфіка використання конструктивних копінг-стратегій при подоланні стресових ситуацій у підлітковому віці

3.2.2. Особливості використання неконструктивних копінг-стратегій у підлітковому віці

3.2.3. Місце конструктивних та неконструктивних форм копінг-стратегій у свідомості підлітків

Підсумок

Список використаних джерел

Додатки

Загальна кількість сторінок - 73

Курсові роботи з Психології

 
< Попередня   Наступна >
Всі курсові роботи є в наявності і можуть бути надіслані Вам в будь-який час!

ПІСЛЯ ПРИДБАННЯ, РОБОТИ БУДУТЬ ВІДРАЗУ ПРИХОВАНІ НА САЙТІ НА 1 РІК

>>>ГАРАНТІЇ ОТРИМАННЯ РОБОТИ<<<

Вартість курсових робіт, що викладені на сайті - 350 гривень. Зв'язатись з автором можна за телефоном (096)9848478 (Київстар)

bottom_left
bottom_right
Studentam.net.ua © 2008-2020