Головна arrow Курсові arrow Методика викладання трудового навчання arrow Формування пізнавальних інтересів учнів початкових класів у процесі художньо-технічної діяльності
24.01.2020
Формування пізнавальних інтересів учнів початкових класів у процесі художньо-технічної діяльності

Зміст

Вступ

Розділ І. Теоретичні засади розвитку пізнавальних інтересів учнів початкових класів

1.1. Історія вивчення та дослідження пізнавального інтересу

1.2. Природа, структура та роль пізнавального інтересу у навчально-виховному процесі

1.3. Особливості формування пізнавального інтересу в учнів молодшого шкільного віку

Розділ ІІ. Ефективні прийоми та методи формування пізнавальних інтересів учнів початкових класів у процесі художньо-технічної діяльності

2.1. Етапи організації художньо-технічної творчості молодших школярів

2.2. Методика розвитку пізнавальних інтересів учнів у процесі виготовлення орігамі

2.3. Робота з тканиною і волокнистими матеріалами на уроках трудового навчання

2.5. Карбування на уроках праці у контексті досліджуваної проблеми

2.5. Організація художньо-технічної творчості учнів початкових класів у позанавчальний час у контексті формування пізнавальних інтересів

Висновки

Список використаної літератури

Додатки

Загальна кількість сторінок - 64

Курсові роботи з Методики викладання трудового навчання

 
< Попередня   Наступна >
Всі курсові роботи є в наявності і можуть бути надіслані Вам в будь-який час!

ПІСЛЯ ПРИДБАННЯ, РОБОТИ БУДУТЬ ВІДРАЗУ ПРИХОВАНІ НА САЙТІ НА 1 РІК

>>>ГАРАНТІЇ ОТРИМАННЯ РОБОТИ<<<

Вартість курсових робіт, що викладені на сайті - 350 гривень. Зв'язатись з автором можна за телефоном (096)9848478 (Київстар)


Studentam.net.ua © 2008-2020