top_left_1

Studentam.net.ua

Курсові та дипломні роботи
top_right_1
top_left_2
top_right_2
top_left_3
top_right_3
Неологізми в ЗМІ

Зміст

Вступ

Розділ І. Лексичні інновації як відображення розвитку мови

1.1. Теоретичні засади лексичних нововведень та особливості їх входження у мову ЗМІ

1.2. Нові слова у мас-медійному просторі

1.3. Загальномовні та індивідуальні неологізми

Розділ ІІ. Неологізми в засобах масової інформації

2.1. Слова на позначення нових реалій суспільно-політичного життя

2.2. Нові слова утворені способом осново- і словоскладання. Абревіація

2.3. Новотвори з давньогрецькими компонентами в мові сучасних ЗМІ (на матеріалі друкованих видань)

Розділ ІІІ. Новотвори-сленгізми у мові ЗМІ як процес неологізації

3.1. Сленг як явище субкультури: психолінгвістичні, етимологічні та словотворчі особливості

3.2. Сленг у медіалексиці газетного та журнального тексту

Висновки

Список використаної літератури

Додатки

Загальна кількість сторінок - 39

Курсові роботи з Журналістики

 
< Попередня   Наступна >
Всі курсові роботи є в наявності і можуть бути надіслані Вам в будь-який час!

ПІСЛЯ ПРИДБАННЯ, РОБОТИ БУДУТЬ ВІДРАЗУ ПРИХОВАНІ НА САЙТІ НА 1 РІК

>>>ГАРАНТІЇ ОТРИМАННЯ РОБОТИ<<<

Вартість курсових робіт, що викладені на сайті - 350 гривень. Зв'язатись з автором можна за телефоном (096)9848478 (Київстар)

bottom_left
bottom_right
Studentam.net.ua © 2008-2020