Неологізми в ЗМІ |
Зміст Вступ Розділ І. Лексичні інновації як відображення розвитку мови 1.1. Теоретичні засади лексичних нововведень та особливості їх входження у мову ЗМІ 1.2. Нові слова у мас-медійному просторі 1.3. Загальномовні та індивідуальні неологізми Розділ ІІ. Неологізми в засобах масової інформації 2.1. Слова на позначення нових реалій суспільно-політичного життя 2.2. Нові слова утворені способом осново- і словоскладання. Абревіація 2.3. Новотвори з давньогрецькими компонентами в мові сучасних ЗМІ (на матеріалі друкованих видань) Розділ ІІІ. Новотвори-сленгізми у мові ЗМІ як процес неологізації 3.1. Сленг як явище субкультури: психолінгвістичні, етимологічні та словотворчі особливості 3.2. Сленг у медіалексиці газетного та журнального тексту Висновки Список використаної літератури Додатки Загальна кількість сторінок - 39 Курсові роботи з Журналістики |
< Попередня | Наступна > |
---|