Математична підготовка дітей в дошкільних закладах |
Зміст Вступ Розділ І. Психолого-педагогічні основи організації навчання і математичного розвитку дітей дошкільного віку Розділ ІІ. Математична підготовка дітей у дошкільних закладах 2.1. Шляхи індивідуалізації формування елементарних математичних уявлень у дітей старшого дошкільного віку 2.2. Використання дидактичного матеріалу в процесі формування початкових математичних понять 2.2.1. Застосування дидактичного матеріалу 2.2.2. Особливості дидактичного матеріалу для формування початкових математичних понять 2.2.3. Принципи використання дидактичного матеріалу 2.3. Планування і облік роботи з формування початкових математичних понять 2.3.1. Планування роботи з формування початкових математичних понять 2.3.2. Облік роботи, проведеної з дітьми 2.3.3. Аналіз заняття з формування початкових математичних понять у дітей в дитячому садку 2.3.4. Вивчення засвоєння початкових математичних знаньі вмінь у дітей різних вікових груп дитячого садка Показники засвоєння знань Висновки Список використаної літератури Додатки Загальна кількість сторінок - 44 Курсові роботи з ФЕМУ |
< Попередня | Наступна > |
---|