Формування лексичної соціокультурної компетенції в учнів старшого етапу ЗНЗ на основі вербальної та невербальної наочності |
Зміст Вступ Розділ І. Теоретичні основи формування лексичної соціокультурної компетенції на старшому етапі навчання 1.1. Психологічні механізми формування лексичної соціокультурної компетенції 1.2. Лінгвістична природа лексичної соціокультурної компетенції учнів старшого етапу навчання 1.3. Вікові та психологічні особливості учнів старшого шкільного віку Висновки до розділу І Розділ II. Методика формування лексичної соціокультурної компетенції на старшому етапі навчання 2.1. Особливості формування лексичної соціокультурної компетенції на старшому етапі навчання 2.2. Доцільність використання вербальної та невербальної наочності при формуванні лексичної соціокультурної компетенції 2.3. Етапи формування лексичної соціокультурної компетенції 2.4. Експериментальна перевірка запропонованої методики розвитку лексичної соціокультурної компетенції Висновки до розділу II Загальні висновки Бібліографія Додатки Загальна кількість сторінок - 77 Курсові роботи з Методики викладання англійської мови |
< Попередня | Наступна > |
---|