Studentam.net.ua
Реферати, курсові та дипломні роботи
Головна arrow Реферати arrow Філософія (реферати) arrow Філософські основи реклами
10.12.2016
Платні роботи
Реферати
Курсові
Дипломні, магістерські ...
Онлайн бібліотека підручників
Біологічні науки
Валеологія
Екологія
Економічні науки
Етика та естетика
Землезнавство
Історія
Літературознавство
Педагогіка
Правознавство
Психологія
Соціальна робота
Корисні матеріали
Біографії
Розробки уроків
Статті
Друзі

Електронна бібліотека




Філософські основи реклами

Зміст

Вступ

Розділ І. Теоретико-методологічні основи дослідження реклами

1.1. Реклама як предмет соціально-філософської рефлексії

1.2. Конкретно-наукові інтерпретації поняття реклами

1.3. Рекламний феномен в системі соціально-гуманітарного знання

Розділ ІІ. Реклама як духовно-практичне освоєння соціальної дійсності

2.1. Рекламна комунікація в системі соціоморального регулювання життєдіяльності людей

2.2. Рекламний продукт у створенні мозаїчної картини буття соціального суб’єкту

Розділ ІІІ. Реклама в сучасному цивілізаційному процесі

3.1. Рекламні бізнес-технології в інформаційному суспільстві

3.2. Реклама як модус масової культури

3.3. Реклама як складова дійства повсякденності

Висновки

Список використаної літератури

Загальна кількість сторінок - 18

Реферати з Філософії

 
< Попередня   Наступна >
Всі реферати є в наявності і можуть бути надіслані Вам в будь-який час!

 >>>ГАРАНТІЇ ОТРИМАННЯ РОБОТИ<<<

Вартість рефератів, що викладені на сайті - 50 гривень. Зв'язатись з автором можна за телефоном (096)9848478 (Київстар)

 
Авторські реферати, курсові та дипломні роботи. Онлайн бібліотека підручників.
Studentam.net.ua © 2016