Головна arrow Реферати arrow Філософія (реферати) arrow Філософські основи реклами
24.01.2020
Філософські основи реклами

Зміст

Вступ

Розділ І. Теоретико-методологічні основи дослідження реклами

1.1. Реклама як предмет соціально-філософської рефлексії

1.2. Конкретно-наукові інтерпретації поняття реклами

1.3. Рекламний феномен в системі соціально-гуманітарного знання

Розділ ІІ. Реклама як духовно-практичне освоєння соціальної дійсності

2.1. Рекламна комунікація в системі соціоморального регулювання життєдіяльності людей

2.2. Рекламний продукт у створенні мозаїчної картини буття соціального суб’єкту

Розділ ІІІ. Реклама в сучасному цивілізаційному процесі

3.1. Рекламні бізнес-технології в інформаційному суспільстві

3.2. Реклама як модус масової культури

3.3. Реклама як складова дійства повсякденності

Висновки

Список використаної літератури

Загальна кількість сторінок - 18

Реферати з Філософії

 
< Попередня   Наступна >
Всі реферати є в наявності і можуть бути надіслані Вам в будь-який час!

>>>ГАРАНТІЇ ОТРИМАННЯ РОБОТИ<<<

Вартість рефератів, що викладені на сайті - 100 гривень. Зв'язатись з автором можна за телефоном (096)9848478 (Київстар)


Studentam.net.ua © 2008-2020