top_left_1

Studentam.net.ua

Курсові та дипломні роботи
top_right_1
top_left_2
top_right_2
top_left_3
top_right_3
Масова культура і реклама

Зміст

Вступ

Розділ І. Феномен масової культури: основні концепції теоретичного осмислення

1.1. Трактування масової культури у наукових дослідженнях

1.2. Масова культура в контексті її впливу на свідомість людей

Розділ ІІ. Реклама і масова культура

2.1. Реклама як продукт масової культури

2.2. Мотиви звернення до реклами та елементи формули психологічного впливу реклами

Висновки

Список використаної літератури

Загальна кількість сторінок - 38

Курсові роботи з Історії світової та вітчизняної культури

 
< Попередня   Наступна >
Всі курсові роботи є в наявності і можуть бути надіслані Вам в будь-який час!

ПІСЛЯ ПРИДБАННЯ, РОБОТИ БУДУТЬ ВІДРАЗУ ПРИХОВАНІ НА САЙТІ НА 1 РІК

>>>ГАРАНТІЇ ОТРИМАННЯ РОБОТИ<<<

Вартість курсових робіт, що викладені на сайті - 350 гривень. Зв'язатись з автором можна за телефоном (096)9848478 (Київстар)

bottom_left
bottom_right
Studentam.net.ua © 2008-2020