Розвиток у молодших школярів ціннісного ставлення до природи на уроках природознавства |
Зміст Вступ Розділ І. Теоретичні засади розвитку у молодших школярів ціннісного ставлення до природи 1.1. Аналіз стану дослідження проблеми формування ціннісного ставлення до природи у філософсько-культурологічній, психолого-педагогічній та науково-методичній літературі 1.2. Психологічні особливості формування ціннісного ставлення до природи у молодших школярів Розділ ІІ. Ефективні методи та прийоми розвитку у молодших школярів ціннісного ставлення до природи на уроках природознавства 2.1. Методика формування та розвитку ціннісного ставлення до природи на різних етапах початкової ланки загальноосвітньої школи 2.2. Виховання ціннісного ставлення до природи в позакласній роботі 2.3. Організаційно-педагогічна модель формування в молодших школярів ціннісного ставлення до природи Висновки Список використаної літератури Додатки Загальна кількість сторінок - 62 Курсові роботи з Методики викладання природознавства |
< Попередня | Наступна > |
---|